رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت:رعایت اصل بی طرفی مهم ترین عملکرد در خصوص برگزاری انتخابات سالم واستفاده از ظرفیت تمام دستگاه ها می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 03 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری امروز چهارشنبه در همایش آموزشی عوامل اجرایی انتخابات استان مرکزی که در استانداری برگزار شد، افزود: ظرفیت دستگاه‌ها باید در اختیار همه گروه‌های سیاسی و نامزدها به صورت یکسان قرار بگیرد که این مهم به برگزاری انتخابات سالم کمک می‌کند.

وی با اشاره بر این نکته که طبق سفارشات مقام معظم رهبری برگزاری انتخابات سالم تکلیف خطیر همه است، عنوان کرد: از ظرفیت تمام دستگاه ها برای برگزاری انتخابات سالم باید استفاده شود و مهم ترین عملکرد در این خصوص رعایت اصل بی طرفی است.

نظری بیان کرد: در برگزاری انتخابات اگر دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتخابات سالم را محقق نکنیم حتما از حوزه انقلاب خارج شده ایم و نباید از سلامت انتخابات در هیچ موردی چشم پوشی کرد.

نظری با بیان اینکه دولت مردمی سردمدار یک حرکت نوین در بستر مردم سالاری دینی است و انتخابات پیش رو با رویکردی جدید برگزار می شود افزود:در تبلیغات این دوره آیین نامه اجرایی در هزینه کرد وجود دارد که تخلفی صورت نگیرد

وی ادامه داد: بخشی از مواد قانون انتخابات تغییر کرده است که مربوط به پیش ثبت نام است که این خود حرکتی نوین بود.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد: با توجه به فضای رسانه ای و تهدیدهایی که سال قبل شاهد آن بودیم انتخابات امسال حائز اهمیت ویژه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخشی دیگری از سخنان خود بیان کرد: مدعیان حقوق بشر که سال قبل خود را مدافع حقوق زن عنوان و از همین ابزار برای ایجاد آشوب در کشور استفاده کردند دروغ و ادعای پوچشان در جنایت غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان نمایان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار