مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: اجرای طرح های آبرسانی با مشارکت خیّرین آبرسان در این استانطرح‌های استمرار داشته و در این راستا بنیاد خیریّه حاج اکبر ابراهیمی آماده آبرسانی به روستاهای بیشتری در استان زنجان است.
کد خبر: ۱۱۴۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 02 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با حضور نماینده این موسسه بررسی میدانی آبرسانی به ۵۴ روستای دیگر در استان زنجان در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: در این راستا تا کنون آبرسانی به ۱۵ روستا در شهرستان زنجان، ۱۸ روستا در شهرستان خدابنده، ۵ روستا در شهرستان طارم، ۳ روستا در شهرستان خرمدره و ۱۳ روستا نیز در سایر نقاط استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در راستای حل مشکل تنش آبی و تامین تجهیزات مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آبرسانی اجرایی می‌شوند.

نادرخانی یادآور شد: پیش از این آبرسانی به ۴۳ روستای استان زنجان با مشارکت بنیاد خیریّه «حاج اکبر ابراهیمی» اجرا و به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها اعتباری معادل ۶۵ میلیارد ریال توسط بنیاد حاج اکبر ابراهیمی و ۲۵۰ میلیارد نیز توسط شرکت آب و فاضلاب هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای ۵۴ طرح جدید آبرسانی روستایی با مشارکت بنیاد حاج اکبر ابراهیمی جمعیتی افزون بر ۲۱ هزار نفر از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار شوند.

گفتنی است، تا کنون ۶۶ طرح آبرسانی روستایی با مشارکت خیّرین آبرسان در استان زنجان اجرایی شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار