رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: در بازدید از مراکز اقامتی و گردشگری گلستان در 9 ماهه امسال، 12 اخطار، 26 تذکر و ۲۰ تشویق به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ 01 January 2024

به‌گزارش تابناک گلستان، علی نوری عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه تعداد سه هزار و ۷۰۰ بازدید نظارتی توسط کارشناسان نظارت معاونت گردشگری در راستای نظارت بر ارائه خدمات، صیانت و رعایت عفاف و حجاب و بررسی موارد بهداشتی از تأسیسات گردشگری استان اجرایی شد.

رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان افزود: از این تعداد بازدید، دو هزار و ۸۱۳ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۵۷۷ بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۳۱۰ مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی استان است.

وی بیان کرد: در این بازدید‌ها تعداد ۱۲ مورد اخطار، ۲۶ مورد تذکر و ۲۰ مورد تشویق برای واحد‌های گردشگری استان به ثبت رسیده است.

نوری با اشاره به این‌که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست، تأکید کرد: در طول ایام سال به شکل مستمر از مراکز اقامتی، تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان بازدید‌های نظارتی صورت می‌گیرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار