شهردار شهر نکا گفت: عملیات ساماندهی مبادی ورودی ضلع جنوبی شهر نکا با هدف؛ کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور» و «ارتقاء سیما و منظر شهری» از زیرگذر کمربندی تا سه‌راهی ورودی روستای گُلبُستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 31 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، موسی خلیلی اظهار کرد: ساماندهی مبادی ورودی شهر از شمال، جنوب، شرق و غرب که یکی از برنامه‌های شهرداری بود، امروز در ضلع جنوبی آغاز شد.

 

آغاز عملیات ساماندهی مبادی ورودی ضلع جنوبی نکا در روستای گُلبُستان

 

وی تصریح کرد: این پروژه که حدفاصل محدوده‌ی قانونی و حریم شهر واقع در بافت روستای گلبستان و حد مشترک است را با هماهنگی‌های انجام شده فی‌مابین دستگاه‌های ذیمتخل من‌جمله؛ اداره راهداری و راه‌و‌شهرسازی، بنیاد مسکن، بخشداری، دهیاری و همچنین شهرداری، آغاز نمودیم.

شهردار شهر نکا افزود: این طرح با جلسات متعددی که در فرمانداری تشکیل و تصمیماتی که اتخاذ شد، بالاخره امروز توانستیم آن را عملیاتی کنیم که بنا داریم بهسازی این مسیر را طبقِ طرحِ تهیه شده، با هدف «کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور» و «ارتقاء سیما و منظر شهری» از زیرگذر کمربندی تا سه‌راهی ورودی روستای گلبستان انجام دهیم.

 

آغاز عملیات ساماندهی مبادی ورودی ضلع جنوبی نکا در روستای گُلبُستان  

شهردار شهر نکا با بیان اینکه، این طرح از ابتدا مورد استقبال همه‌ی دست‌اندرکاران قرار گرفت و توانستیم نظرات فنی شورای ترافیک و راهور شهرستان و تمام دستگاه‌ها را در این خصوص اخذ نمائیم و اکنون نیز پایه‌کار آمدند ابراز کرد: امیدواریم آن را در بهمن‌ماه سال‌جاری تکمیل نمائیم.

خلیلی در پایان گفت: خوشبختانه امروز در ابتدای عملیاتی کردن این پروژه، بازخورد مثبت آن را از تمامی اهالی این منطقه مشاهده نمودیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار