ماموران نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی موفق به کشف حدود 142 کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر در این استان شدند.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 30 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، ماموران نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی موفق به کشف حدود ۱۴۲ کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر در این استان شدند.

سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یکدستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس مسافربری ۹۹ کیلوگرم حشیش و همچنین ۲۳۰ هزار انواع قرص خارجی غیرمجاز که بصورت ماهرانه‌ای داخل اتوبوس جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یکدستگاه اتوبوس توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۴۲ کیلوگرم حشیش در شهرستان درمیان


سرهنگ سیدرضاحسینی، فرمانده انتظامی شهرستان درمیان هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری پلیس مواد مخدراستان پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان وکوله بران در محور‌های فرعی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند.

وی بیان داشت: ماموران با علائم هشدار دهنده و اقدامات پلیسی، راکب موتورسیکلت را متوقف که در بازرسی از کوله پشتی همراه وی ۴۲ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان افزود: ماموران دراین خصوص یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار