فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت : همه ما در برابر نسل‌های پیش‌برنده و نخبه وظیفه داریم و باید آن‌ها را حمایت کرده و راه را به آن‌ها نشان دهیم تا به هدف خود و ایجاد کسب‌وکار برسند.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 30 December 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی بیان داشت : در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سالن اجتماعات دانشگاه ایلام اظهار داشت : همه تلاش دشمن برای مقابله با قدرت پیش‌برنده جمهوری اسلامی است. امروز باید جوانان و نخبگان به دنبال کشف و پیاده‌سازی چیزهای جدید بوده چراکه رشد تولیدات فضای مجازی برای مهار توطئه دشمنان ضروری است.

وی گفت : اینکه در حوزه‌های دریایی و زمینی  در دنیا می‌توانیم رصد و فعالیت کنیم، نشان از فعالیت و شرایطی است که توسط کسانی رقم خورده که سال‌ها در حوزه‌های مختلف تلاش و مجاهدت کرده تا به نتیجه رسیدند.

سردار شاکرمی ادامه داد : سپاه در طرح «علم‌الهدی» فرصت خوبی برای شناسایی نخبگان و فعالیت در عرصه‌های مختلف فراهم آورده که علاوه بر کار در زمینه‌های مختلف و هم زمان هم از خدمت سربازی کسر می‌شود.

وی مطرح کرد : این مقام مسئول گفت: در حال حاضر برنامه هایی برای توانمندسازی سربازها با کمک فنی و حرفه‌ای در سپاه برگزار شود که آن‌ها بتوانند در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کرده تا فردا کسب‌وکار خودشان را ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد : باید برای امورات مختلف را که در زمینه‌های مختلف می‌خواهیم اجرای کنیم این امورات را در قالب نوین پیاده‌سازی کرده و از این ظرفیت برای برنامه‌های مختلف استفاده کنیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار