مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: رفع برخی مشکلات دهکده المپیک نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۸۰ هزار میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 28 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، منوچهر حاتمی در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان کرمانشاه در سال جاری در رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی که به همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه (هفتم دی‌ماه) در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: در ماه گذشته با قهرمانان جامعه ورزش خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم، توصیه ایشان به مسئولان «رفتار پدرانه با ورزشکاران و پاسخگویی به آنها» است.

وی افزود: حضور یک خانم در مسابقات با حجاب کامل شخصیت والای زن ایرانی را نشان داد حضور ورزشکار ما در این پوشش مورد کوچکی نیست، ایران قوی نیاز به مردان و زنان قوی و سالم دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: از تیم ملی که با بستن چفیه حمایت خود را از مقاومت اعلام کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: چمن مصنوعی زمین فوتبال ورزشگاه امام خمینی با ۸ هزار میلیارد ریال و مسائل مربوط به دهکده المپیک با ۱۸۰ هزار میلیارد ریال تامین شده، همچنین افتتاح زورخانه شهید سلیمانی در مجموعه ۱۵ خرداد و پیست دوچرخه سواری در همین مجموعه از جمله اقدامات بوده و تا پایان سال این روند ادامه دارد.

حاتمی اضافه کرد: انتظار ما از شما عزیزان این است که در مسابقه بزرگ بعدی که حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است با قدرت شرکت کرده و دشمن را ضربه فنی کنید.

اعزام ۹۰ ورزشکار جانباز به مسابقات جهانی در هشت سال اخیر

عزت‌الله پرنیان رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در این آیین اظهار کرد: استعداد‌های بسیار زیادی در حوزه ورزش داریم که می‌توانند در این حوزه افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: از سرمایه‌گذاران استان می‌خواهیم که مانند سایر استان‌ها حمایت مالی کنند، همچنین یکی دیگر از مشکلات ۲۰ سال اخیر ورزشکاران عدم اشتغال است، ورزشکار انتظار دارد که وضعیت شغلی مناسبی داشته باشد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه تصریح کرد: در هشت سال گذشته ۹۰ اعزام جانبازان ورزشکار به مسابقات جهانی را داشته‌ایم، در حال حاضر شانس اول مدال المپیک پاریس در دست ورزشکاران کرمانشاهی است، حتماً کرمانشاه نماینده‌ای با مدال خواهد داشت.

حال هیأت قایقرانی کرمانشاه خوب نیست

محمدصدیق حشمتیان رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه در این آیین اظهار کرد: در بحث جذب ورزشکاران مدال آور در دستگاه‌های دولتی کوتاهی شده، همچنین حمایت‌های مالی از ورزشکاران کرمانشاهی بسیار محدود است.

وی افزود: اعزام برون مرزی ورزشکاران توسط شهرهای بزرگ‌تر انجام می‌شود، می‌توانیم بگوییم که حال هیئت قایقرانی کرمانشاه خوب نیست.

رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه تصریح کرد: دریاچه شهربازی کرمانشاه تنها محل تمرین هیئت بوده و حالا خشک شده و از آن زمان نتوانسته‌ایم پشتوانه سازی کنیم، به‌جز بازسازی شهربازی برای امنیت خانواده‌ها محلی برای تمرین وجود ندارد.

همبستگی میان اقشار لازمه ارتقای فرهنگ ورزش است

زهرا کشت‌مند رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و همگانی استان کرمانشاه در این آیین اظهار کرد: انسجام میان اقوام، ایجاد فرصت مشارکت میان اقشار و معرفی خرده فرهنگ‌های با اصالت استان به ارتقای فرهنگ ورزش در استان کمک می‌کند.

وی افزود: ارتقای هم‌گرایی و هم‌بستگی در استان از طریق برگزاری رویدادهای ورزشی و همایش‌های همگانی بسیار موثر خواهد بود.

رئیس هیأت ورزش‌های روستایی و همگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: درخواست ما این است که بودجه‌ای در راستای محورهای ذکر شده که در بیانیه گام دوم انقلاب هم بوده در نظر گرفته شود، زیرا بهترین و والاترین قهرمانی‌ها از دل روستاها شکوفه زده است.

مسائل مالی مشکل عمده ورزشکاران است

یاسین خسروی قهرمان جهان پرتاب وزنه در این آیین اظهار کرد: عمده مسائل ورزشکاران مسکن، اشتغال و مسائل مالی است.

وی افزود: سطح شغلی و مالی ورزشکاران کرمانشاهی نسبت به سایر استان‌ها بسیار پایین است و انتظار ما توجه به پتانسیل ورزشکاران است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای ورزشکار استان کرمانشاه، ورزشکاران مدال آور در سطح آسیا و جهانی، مدال آوران پیشکسوت و فرنگیس حیدر پور تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار