کد خبر: ۱۱۴۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 28 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، عصر امروز در یک بازی معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود.

مسئولان تیم نساجی امیدوارند که در نیم فصل با تقویت تیمشان و هدایت مربی جدید، خودشان را از انتهای جدول جدا کنند.

پرسپولیس در حالی میزبان نساجی است که در پنج دیدار قبلی خود رکورد صددرصد پیروزی را در ورزشگاه آزادی کسب کرده و با توجه به شرایط نساجی و همین‌طور غیبت چند بازیکن این تیم، بعید به نظر می‌رسد شاگردان گل‌محمدی برای رسیدن به ششمین پیروزی خود مقابل نساجی در لیگ برتر کار سختی نداشته باشند.  این بازی مصاف دو نماینده حذف‌شده آسیایی فوتبال محسوب می‌شود.

دیدار دو تیم یک ویژگی دیگر هم دارد و آن هم حضور لوکاس آلکاراس، سرمربی اسپانیایی نساجی است. پرسپولیس پس از اینکه یک امتیاز کسر‌شده‌اش با رأی کمیته استیناف بازگردانده شده، این فرصت را دارد که با شکست نساجی در جدول با استقلال هم‌امتیاز شود، البته برای اینکه سرخپوشان به رتبه دوم برسند باید نساجی را با اختلاف گل بالا شکست دهند.

دیدار دو تیم در فصل گذشته، با دو پیروزی پرگل برای پرسپولیس همراه بود. شاگردان گل‌محمدی در تهران، برد 5 بر یک را به دست آورده و در بازی برگشت هم در قائمشهر با 4 گل نساجی را شکست دادند و جشن قهرمانی گرفتند. امتیاز بازی با پرسپولیس برای‌ قائمشهری‌ها خیلی اهمیت دارد و علی‌رغم اینکه تمام معادلات حکم به برتری پرسپولیس می‌دهد، آنها امیدوار هستند تا ورزشگاه آزادی را با امتیاز ترک کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار