کد خبر: ۱۱۴۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 26 December 2023

به گزارش تابناک مازندران از سازمان لیگ برتر فوتبال ، دو تیم پرسپولیس تهران و نساجی بازی عقب افتاده خود را از هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر در روز پنجشنبه هفتم دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می کنند.

​نساجی مازندران هیچ مدافع میانی شاخصی در دیدار آینده مقابل پرسپولیس ندارد.

تیم فوتبال نساجی مازندران اکنون با یک مسابقه کمتر نسبت به دیگر تیم‌های پایین جدول در جایگاه پانزدهم قرار گرفته و باید دو روز دیگر (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی، دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر را مقابل پرسپولیس برگزار کند و کار سختی دارد، اما غیبت تمام مدافعان میانی کارشان را سخت‌تر از همیشه خواهد کرد.

جدا از مهره‌های هجومی نساجی مازندران مثل محمدرضا آزادی و محمدرضا عباسی که بخاطر آسیب دیدگی مقابل پرسپولیس غایب هستند، تمام مهره‌های دفاعی نساجی نیز به دلیل محرومیت یا مصدومیت نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند.

وحید محمدزاده، مدافع میانی نساجی که بخاطر مصدومیت در دیدار مقابل استقلال از زمین بیرون رفت و حدود سه ماه از میادین دور است، اما علاوه بر این بازیکن، امیرمهدی جان‌ملکی و سید محمداحسان حسینی هم برابر پرسپولیس غایب هستند.

امیرمهدی جان‌ملکی در مسابقه اخیر نساجی مازندران مقابل هوادار تهران دو کارت زرد بی‌مورد دریافت کرد و از زمین اخراج شد و سید محمداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و این دو مدافع میانی هم برابر پرسپولیس حضور ندارند 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار