فرماندار رودسر عنوان کرد
فرماندار رودسر، از پیش بینی 256 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان های رودسر و املش خبر داد و گفت: 40 صندوق نیز برای مناطق صعب العبور پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ 24 December 2023

محمد حیدری در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان گفت، از پیش بینی 256 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان های رودسر و املش خبر داد و اظهار کرد: 184 صندوق در حوزه شهرستان رودسر و 72 صندوق در حوزه شهرستان املش پیش بینی شده است.
وی با اشاره به پیش بینی 40 صندوق اخذ رای برای مناطق صعب العبور این حوزه انتخابیه، افزود: صندوق های اخذ رای بعد از ثبت و ضبط در سامانه انتخابات وزارت کشور، در شعب استقرار پیدا می کنند؛ همچنین هیئت های اجرایی در مرکز حوزه و بخش های فرعی مکلف به انتخاب پنج تا هفت نفر از اعضا برای هر شعبه هستند.
فرماندار رودسر با بیان اینکه نیروی انسانی اصلی و ذخیره در شعب از سوی هیئت های اجرایی ظرف یک هفته آینده تعیین و معرفی خواهند شد، تصریح کرد: ستاد بازرسی انتخابات نیز تشکیل خواهد شد و دبیرخانه این ستاد در حال ثبت نام بازرسان است.
حیدری 15 دی ماه را مهلت اعلام نظر شورای نگبان درباره صلاحیت ها دانست و خاطرنشان کرد: پس از تایید صلاحیت داوطلبان وارد فاز جدید انتخابات خواهیم شد؛ از 71 ثبت نامی در حوزه انتخابیه رودسر و املش، در مجموع سه داوطلب انصراف دادند.
وی با بیان اینکه بیش از 4000 نفر برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه رودسر و املش را بر عهده دارند، عنوان کرد: به دنبال تحقق فرامین چهارگانه رهبر انقلاب درباره انتخابات هستیم و لذا برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش می کنیم و در این راستا اقدامات و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
فرماندار رودسر میانگین مشارکت در انتخابات طی دوره های گذشته شهرستان رودسر را 71 درصد دانست و بیان کرد: امیدواریم آحاد مردم و نخبگان و اقشار شهرستان مانند گذشته پای کار باشند و با مشارکت بالای خود، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب به ثبت برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار