کد خبر: ۱۱۴۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 23 December 2023

به گزارش تابناک مازندران از خبر ورزشی:

بدون کوچکترین تردیدی یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایرانی در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا آزادی بوده است.

در روزهای نه‌چندان خوب نساجی در این فصل، درخشش محمدرضا آزادی تبدیل به تنها نقطه روشن تیم مازندرانی شده و هواداران این تیم را به ظهور یک ستاره در خط حمله امیدوار کرده است.

 

جدای از لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا آزادی در بازی‌های دوستانه برابر پرسپولیس نیز جزو بهترین‌های تیمش بوده و موفق به گلزنی هم شده است. این درحالی است که خط حمله پرسپولیس در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و صدای یحیی گل‌محمدی نیز در آمده است.

 

پرسپولیس در ۱۲ هفته گذشته این تیم فقط ۱۵ گل زده که مهاجمان قرمزپوش هم سهم زیادی از آن نداشته اند و به عبارتی بهتر؛ شهاب زاهدی و نبیل باهویی فقط یک سوم این تعداد گل را به ثمر رسانده اند.

 

خرید برچسب حروف فارسی کیبورد از بروز کالا
adv_logo
خرید برچسب حروف فارسی کیبورد از بروز کالا
۶,۵۰۰ تومان
خرید
yn-ad
رهمین اساس طبیعی است یحیی گل‌محمدی برای نیم فصل به دنبال خرید مهاجم و تقویت تیمش باشد. در این میان محمدرضا آزادی می‌تواند گزینه‌ای جذاب باشد هرچند مالک این باشگاه تمایلی به فروش بهترین بازیکن خودش ندارد اما ممکن است با توجه به نیاز به فرشاد فرجی، راضی به تعویض این بازیکن با مهاجم خود شود.

 

در دنیای فوتبال نیز این موضوع امری طبیعی است و بازیکنان تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات با یکدیگر جابه‌جا می‌شوند.

 

نساجی مازندران با ۱۷ گل خورده یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ برتر را از آن خود کرده و قعر نشین شده است. این تیم نیاز به جذب مدافع و حتی دروازه بان ششدانگ دارد تا بتواند مقابل رقیبان کمتر گل بخورد. بنابراین فرشاد فرجی می‌تواند یک هدف مهم زمستانی برای تیم مازندرانی باشد. البته باید منتظر ماند و دید یحیی گل‌محمدی و مسئولان تیم مازندرانی اجازه چنین جا به جایی را می‌دهند یا اینکه...؟ 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار