فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات مشترک موفق به کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی استان شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 21 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، منوچهر امان‌اللهی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری در یک عملیات مشترک موفق به کشف ۳۰۰ کیلو‌گرم مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و قصد انتقال آن از استان‌های جنوبی به استان‌های شمالی کشور پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: افرادی با هویت مشخص ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر قصد داشتند که با ۲ خودروی سواری از محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری عبور کنند که این موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های لردگان و بروجن قرار گرفت و با حضور اکیپ عملیاتی در محور ارتباطی لردگان ـ بروجن، ضمن هماهنگی قضایی پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی خودرو‌های مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تعقیب و مراقبت متوقف شدند.

امان‌اللهی اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها، ۳۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار