رئیس اداره آموزش ترافیک راهور استان کرمانشاه:
رئیس اداره آموزش ترافیک راهور استان کرمانشاه گفت: در صورتی که با تصادفات خسارتی مواجه شدیم با تهیه عکس و فیلم می‌توان خودروها را از مسیر حرکت خارج کرد تا نظر کارشناسی ارائه شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 21 December 2023

محمدرضا خشنودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: گاهی اوقات در یک مسیر در حال حرکت هستیم که به صورت کاملا غیر منتظره در یک ترافیک سنگین قرار می‌گیریم.

وی افزود: ممکن است در مسیر حرکت ما یک تصادف جزئی اتفاق افتاده باشد و طرفین از خودروهای خود پیاده شده‌ و منتظر حضور افسر کارشناس تصادف هستند.

رئیس اداره آموزش ترافیک راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس ماده ۴۰ قانون بیمه‌نامه اجباری شخص ثالث اگر تصادفی اتفاق بیفتد و طرفین دارای بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث باشند و طرف هم تقصیر خود را کاملا در تصادف قبول داشته باشد و میزان خسارت کمتر از آن مبلغی باشد که هر ساله توسط شرکت‌های بیمه مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری مبلغ ٣٠٠ میلیون ریال برای میزان خسارت در نظر گرفته شده که در این شرایط نیازی به حضور افسر کارشناس تصادف نیست و طرفین می‌توانند با در دست داشتن مدارک به واحد پرداخت خسارت شرکت بیمه مراجعه کنند.

این مسئول عنوان کرد: در صورت امکان در تصادف خسارتی، قبل از جابجایی خودروها اولین کاری که می‌شود انجام داد این است که از صحنه وقوع تصادف فیلم و عکس تهیه شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار بگیرند و بلافاصله و بعد از فیلم برداری کردن باید خودروها را از مسیر حرکت خارج کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار