مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت : ستان ایلام مقام‌ اول روکش آسفالت را در کشور دارد و در ایمن سازی محورهای مواصلاتی نیز مقام اول را در کشور دارد.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 20 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل اظهار داشت :  این روز فرصتی برای تجلیل از فعالان این عرصه است که شبانه روز برای آرامش مردم و کاربران سطح جاده ها بویژه مناطق کوهستانی و صعب العبور استان تلاش می کنند.

 وی افزود : راهداران در سرمای زمستان و گرمای تابستان تلاش می کنند تا رانندگان بتوانند از محورها بصورت ایمن عبور کنند.

چشمه خاور ادامه داد : هیچ کاری در راهداری بدون هزینه نیست خط کشی کیلومتری ۲۵ میلیون تومان برای ما هزینه دارد ولی متاسفانه بعضی از افراد این خدمات را نمی بینند.

وی مطرح کرد : مشکل کمبود اتوبوس در تمام کشور است در پایانه شهید سلیمانی روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار زائر عبور می کنند و این بر کمبود اتوبوس تاثیر دارد خوشبختانه کمبود اتوبوس با تدبیر استاندار و جلساتی که در این مورد گذاشته شده، کنترل شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد :  طرح راهداری زمستانی با حضور دستگاه های خدمات رسان نظیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، پلیس راه، نیروی انتظامی، مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در تامین امنیت و عبور و مرور در محورهای برف گیر و گردنه‌های کوهستانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام از اول آذرماه آغاز شده است.

وی گفت : 24 اکیپ راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات بصورت شبانه روزی در جاده های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار