رییس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مولد سازی به معنای افزایش بهره‌وری است، گفت: اگر گفتمان بهره‌وری را بالا ببریم باید مولد سازی انجام بدهیم چرا که معقوله مولد سازی از بسیاری از طرح‌های نیمه تمام گره‌گشایی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 19 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، مالک رحمتی، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی عصر امروز در جلسه کارگروه مولدسازی استان زنجان با بیان این مطلب که مولدسازی یک گفتمان جدید و یک پارادایم جدید است که ما باید به آن توجه کنیم، اظهار داشت: در آیین‌نامه جدید اجرای مولد‌سازی پرونده‌های مربوط به املاک و دارایی‌ها باید ظرف سه ماه باید تعیین تکلیف شود.

رییس‌کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه در بحث مولد سازی خام‌فروشی ممنوع است، افزود: در آیین‌نامه جدید به‌صورت پروژه محوری حرکت می‌کنیم، خیلی از مدیران نگران واگذاری بودند، ولی در این آیین‌نامه نگرانی مدیران برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در بحث مولد‌سازی باید حول چهارچوب‌ها حرکت کرد، افزود: امروز همه مدیران در استان‌ها دو وظیفه دارند که وظیفه نخست آن‌ها افزایش سرمایه‌گذاری در استان‌ها و دوم خدمت‌رسانی به مردم است.

رحمتی با بیان اینکه آنچه که به افزایش سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال کمک می‌کند نگاه به درون و داشته‌هایمان است، ادامه داد: امروز اگر سرمایه‌گذاری در کشور رشد پیدا نکند به هیچ یک از اهدافی که می‌خواهیم برسیم، نمی‌رسیم.
رییس‌کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مولد‌سازی به معنای افزایش بهره‌وری است، گفت: اگر گفتمان بهره‌وری را بالا ببریم باید مولد‌سازی انجام بدهیم چرا که مقوله مولد‌سازی از بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام گره‌گشایی می‌کند.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته متوجه این موضوع شدیم که بحث مولدسازی با سرعت پیش نمی‌رود، گفت: نوع نگاه تغییر خواهد کرد، چرا که تابه‌حال از بالابه‌پایین بوده، ولی از این به بعد نوع نگاه با اجرای بحث مولد سازی از پایین‌به‌بالا است.

رحمتی با بیان اینکه مولدسازی موتور محرکی است در استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی که باید برای توسعه و آبادانی کشور پای‌کار بیایم، ادامه داد: در استان زنجان آنچه که من دید‌ه‌ام ظرفیت بسیار گسترده‌ای در راستای بحث مولد سازی وجود دارد که به دنبال این ظرفیت‌ها یقیناً یک تحول اقتصادی بزرگ در استان رخ می‌دهد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار