رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: اراضی ۷ محدوده در استان با بیش از ۷۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تعیین در این جلسه تعیین تکلیف شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ 16 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، سمانه حسن‌پور امشب در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و هشتمین جلسه شورای راهبری تحول اداری و کمیته بهره‌وری استان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: اراضی ۷ محدوده در استان با بیش از ۷۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تعیین در این جلسه تعیین تکلیف شد.

وی افزود: ۱۱۷ مورد مصوبه مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت با رقمی بالغ بر ۱۰۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در این جلسه مصوب شد و برای اجرا ابلاغ می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به هیچ عنوان نباید نیرو‌های مشاور و پیمانکار را در دستگاه‌های تحت مدیریت خود مشغول به کار کنند و در این زمینه تذکرات لازم به مدیران بیان شده است.

وی افزود: پروژه‌های افزایش برخورداری در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان در موضوع بند "ب" تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲ در این جلسه مصوب شد.

حسن‌پور در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برگزاری در جلسه راهبری تحول اداری گفت: مجوز‌های استخدام دستگاه‌های اجرایی استان از محل طرح شهید زین‌الدین اخذ شده است و ۸۰ نفر به مرحله برگزاری آزمون رسیده‌اند و حتما در شرایط رقابتی این افراد در دستگاه‌های اجرایی استان جذب خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: نظرات اعضای شورا در مورد ۱۸ اولویت همکاری با سازمان امور استخدامی کشور در حوزه تحول اداری در استان جمع‌آوری و براساس نظرات اعضا، اولویت‌های استان را مشخص و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه را انجام خواهیم داد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار