طرح زمستانه پلیس راه و راهور اصفهان با حضور بیش از یکهزار و ۸۰۰ نیروی عملیاتی روز سه‌شنبه در سطح جاده‌های استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 12 December 2023

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم نمادینی که به این منظور در ستاد فرماندهی اصفهان برگزار شد، افزود: حوزه ترافیک و شُدآمدی (تردد) نمونه عینی اتحاد، انسجام، هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی بین پلیس، مردم و دستگاه‌های مسوول است.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر افزود: این تعامل و همراهی سبب کاهش چهار درصدی کلی تصادفات و کاهش یک درصدی تصادفات فوتی در هشت ماه سالجاری شده است.

وی با بیان اینکه تصادفات رانندگی منجر به فوت، جرح و معلولیت باعث کاهش بهره‌وری، سوگواری، بروز مشکلات اجتماعی، روانی و همچنین تخریب گسترده اموال مردم می‌شود، بر لزوم برنامه ریزی مناسب در حوزه حمل و نقل بمنظور افزایش سطوح ایمنی و کاهش آسیب های ناشی از حوادث رانندگی تاکید کرد.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به اهمیت و تاثیر اجرای طرح زمستانه پلیس در سطح جاده‌ها گفت: در قالب این طرح بیش از یکهزار و ۸۰۰ نفر نیروی عملیاتی شامل پلیس، واحدهای امدادی و دستگاه‌های خدمات رسان و همچنین یکهزار و ۱۰۰ نیروی داوطلب هلال احمر در قالب ۵۸۸ تیم و واحد گشت شامل محسوس و نامحسوس در محورهای مشخص مستقر می‌شوند.

وی، اجرای مقررات و اعمال قانون بصورت کیفی و اثربخش، انجام مهندسی ترافیک و توجه به رفع نواقص با احصاء نقاط حادثه‌خیز و ارتقای زیرساخت‌ها و توسعه ظرفیت‌های هوشمند و ارتقای فرهنگ ترافیک با توسعه آموزش همگانی و آگاهی‌بخشی به جامعه و اعمال نظارت میدانی همه‌جانبه از سوی مسوولان دستگاه‌های عضو را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و گفت: بنا داریم شرایطی فراهم کنیم که در حوزه ترافیک کوچکترین آسیبی به شهروندان وارد نشود و شاهد کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفرها تا پایان سال باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار