معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه پژوهش موتور محرک توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: در این راستا آموزش و پرورش وظیفه دارد که به دانش‌آموزان نحوه کار پژوهش و تحقیق را آموزش دهد تا مصرف کننده بار نیایند و اگر فکر و اندیشه‌ای دارند باید برای آن ارزش قایل شویم.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 15 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش‌وپرورش استان با بیان اینکه نتیجه پژوهش پیشرفت و توسعه کشور است، اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف در کشور اتفاق‌های به‌وسیله کار پژوهش می‌افتد که کشور‌های دیگر حتی به آن فکر نکرده و مصرف‌کننده هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه نتیجه پژوهش پیشرفت و توسعه کشور است، گفت: اگر در همه حوزه‌ها پژوهش داشته باشیم آینده کشورمان بهتر و زیباتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه پژوهش موتور محرک توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: در این راستا آموزش و پرورش وظیفه دارد که به دانش‌آموزان نحوه کار پژوهش و تحقیق را آموزش دهد تا مصرف کننده بار نیایند و اگر فکر و اندیشه‌ای دارند باید برای آن ارزش قایل شویم.

شهامی با تأکید بر اینکه پژوهش را هم مثل ورزش باید در دو حوزه قهرمانی و همگانی به جد دنبال کنیم، ادامه داد: پژوهش قهرمان در کشور بسیار داریم، پژوهشگرانی که مقام‌های متعددی در سطح ملی و استانی کسب کرده‌اند، اما باید پژوهش همگانی را هم به جد دنبال و زیر ساخت آن را هم باید فراهم کنیم.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار