مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه پژوهش یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه و پیشرفت کشور است که جامعه را به سمت تحرک علمی سوق می‌دهد، گفت: نگاه به حوزه پژوهش در بدنه دانش‌‌آموزی قوت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 15 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش‌و پرورش استان زنجان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر آموزش‌وپرورش اظهار داشت: چند سالی است که نگاه پژوهشی در بین فعالان عرصه تعلیم‌و تربیت عمیق‌تر شده است که این رویکرد مهم و هدف‌دار در بین دانش‌آموزان و معلمان با کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های استانی و کشوری گواه این ادعا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در حوزه اقدام‌پژوهی استقبال همکاران از برنامه‌ها طی سال حداقل ۱۰ برابر رشد داشته است، گفت: پژوهش یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت کشور است که جامعه را به سمت تحرک علمی سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش طی سال‌های گذشته همواره تلاش کرده است که پژوهش‌محوری را در بین دانش‌آموزان نهادینه کند، افزود: مقاوم آوری دانش‌آموزان زنجانی در حوزه پژوهش چه استانی و یا کشوری گواه این موضوع است بنابراین نگاه به حوزه پژوهش در بدنه دانش آموزی قوت گرفته است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز روزی است که ما باید یک نگاه نقادانه هم روی بسیاری از موضوعات و مسائل داشته باشیم، ادامه داد: ترویج فرهنگ پژوهش و توجه به فعالیت‌های پژوهشی را باید در جامعه از جمله در بین دانش‌آموزان توسعه داد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار