آیت الله دری نجف آبادی گفت: انتخاب آگاهانه افراد اصلح برای حضور در مجلس به مصلحت کشور و ضروری است.
کد خبر: ۱۱۴۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ 13 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز چهارشنبه در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی گفت: انتخابات موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود تا شاهد حضور گسترده و آگاهانه مردم در این صحنه ملی و سیاسی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات از هر طیف و با هر سلیقه فکری و سیاسی تکلیف است و باید با مشارکت هدفمند مجلسی منسجم و قدرتمند را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان نیز اشاره کرد و ادامه داد: مردم باید علاوه بر حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات به انتخاب افراد اصلح نیز بپردازند چرا که در انتخابات هدف انتخاب فرد اصلح می باشد.

این مقام مسئول وجود نمایندگان آگاه و با تدبیر را سبب پیشرفت و حرکت شتابنده کشور دانست و افزود: انتخابات اهمیت بسیاری دارد که می بایست باعث شادی قلب امام زمان باشد.

وی مجلس قدرتمند و خبرگان قدرتمند را از مولفه های مهم کشور دانست و بیان کرد: باید افراد آگاه، اصلح و با بصیرت وارد این عرصه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، بصیرت، صبر و عالم به مواضع حق را از ویژگی های فرد سیاستمدار دانست و بیان کرد: مردم باید با تحقیق و پژوهش افرادی که ویژگی های بارز فوق را داشته باشند انتخاب کنند و منتخبین مردم نیز بدانند که باید با عمل درست به قوانین به رای و انتخاب مردم احترام بگذارند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با بیان اینکه سیاست رشد هشت درصد اقتصادی کشور مهم است، گفت: اما با شیوه های فعلی به این مطلوب نمی توان به راحتی دست پیدا کرد.

وی با اشاره به اهمیت رشد اقتصادی بیان کرد: اقتصاد ملی هر چه قدرتمند باشد ثمرات خوبی برای کشور دارد.

این مقام ارشد استان در ادامه همچنین به افزایش سن بازنشستگی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش میانگین سن، افزایش سن بازنشستگی منطقی است.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین با بیان اینکه خام فروشی منابع طبیعی تاثیر منفی در روند تولید داخلی دارد، ادامه داد: باید به این موضوع توجه ویژه شود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه بهره وری مسئله بسیار مهمی است، اضافه کرد: بهره‌وری ریشه در تدبیر و نوآوری دارد که اگر ایجاد شود سرمایه را به تحرک وا می‌دارد و با توجه به محدودیت منابع مالی در شرایط کنونی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی حماسه ی بزرگی در جهان اسلام و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار