امسال از ابتدای فصل برداشت مرکبات تاکنون صورت پذیرفت؛
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نکا گفت: این نهاد به رسم هرساله ۳ تُن از مرکبات باغداران این شهرستان را جمع‌آوری کرده که آن را شب یلدا در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 12 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی افزود: همه ساله با نزدیک شدن به شب یلدا و در فصل برداشت مرکبات، کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به جمع آوری زکات محصول مستحبی مرکبات می‌کند.

 

جمع‌آوری ۱۵ تُن زکات مرکبات باغداران از سوی کمیته امداد نکا  

وی تصریح کرد: در این راستا و امر خداپسندانه خَیِّرین و نیکوکاران در شهرستان با پرداخت ۳ تُن زکات محصول خود به یاری نیازمندان شتافتند.

حسینی تصریح کرد: زکات جمع‌آوری محصول مرکبات در شب یلدا بین نیازمندان، فقرا و خانواده‌های ایتام شهرستان قرار داده خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نکا افزود: امسال از ابتدای فصل برداشت مرکبات تاکنون، ۱۵ تُن زکات مستحبی مرکبات از مرکبات‌داران شهرستان نکا جمع‌آوری شده که با توجه به استقبال مرکبات‌داران این شهرستان، مقدار جمع‌آوری زکات مستحبی تا قبل از شب یلدا نیز افزایش خواهد یافت.

وی عنوان کرد: این مرکبات جمع‌آوری شده هدیه‌ای ناچیز از سمت کمیته امداد می‌باشد که در بین خانواده‌های مستضعف نکائی توزیع خواهد شد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار