کد خبر: ۱۱۴۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 10 December 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی شرکت گاز استان ، قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفت‌وگویی در مازندران اظهار کرد:

پایش ویلاهای خالی از سکنه از ۱۰ روز قبل در استان مازندران شروع شده است که طی این مدت پس از پایش ۲۵۰ هزار ویلای خالی از سکنه، تاکنون گاز ۷۰۰ مورد از آن‌ها قطع شده است.

بر اساس این گزارش ، مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اخطار قطع گاز برای مالکان ویلاهای خالی از سکنه، تصریح کرد: حین پایش این ویلاها اگر متوجه شویم که ویلا ساکنی نداشته ولی گاز آن روشن است، قطعا نسبت به قطع گاز اقدام خواهیم کرد.

مایلی رستمی افزود: وصل گاز برای بار اول مستلزم تعهد است ولی اگر برای بار دوم تکرار شود، نسبت به قطع کامل گاز اقدام خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه انرژی گاز از یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر به ما می‌رسد، گفت: استخراج و بهره‌برداری گاز هزینه‌های سنگینی دارد، اما این انرژی برای مردم ارزان حساب می‌شود که لازم است مردم در استفاده از این انرژی دقت داشته باشند و از مصارف غیرضروری پرهیز کنند.

گفتنی است : ماموران شرکت گاز طی روزهای گذشته در پایش‌های انجام شده با ویلاهایی مواجه شدند که خالی از سکنه بودند اما مصرف گاز داشتند، دلیلش هم گرم نگه داشتن استخرها و سایر مصارف بود.

در روزهایی که هوا سرد شده و برخی از هموطنان با افت فشار گاز مواجه شده‌اند، برخی برای استراحت چند روزه در ویلاهایشان در طول سال، مصرف‌شان چندین برابر مردمی است که سکونت کامل دارند. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار