با هدف کاهش بار ترافیکی:
مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از آزادسازی فاز دوم بلوار حضرت خدیجه (س) به طول ۸۰۰ مترمربع و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 07 December 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید ابوالفضل کشفی گفت: باتوجه به پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و با دستور شهردار یزد، آزادسازی فاز دوم بلوار حضرت خدیجه (س) حد فاصل خیابان شهید عابدی تا بلوار شهید پاکنژاد در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: به همین منظور مقرر شده تا برای بهره برداری کامل بلوار حضرت خدیجه (س) و با هدف کاهش بار ترافیکی بر روی محدوده بلوار شهید پاکنژاد، میدان همافر، بلوار شهید صدوقی و دسترسی راحت اهالی اهرستان و شهروندانی که در خیابان شهید خلیل حسن بیگی و خیابان ایمان ساکن هستند، این پروژه در اولویت قرار گیرد.
مدیر منطقه چهار شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: تا مالکین در مسیر نهایت تعامل و همکاری را با شهرداری داشته باشند تا آزادسازی این پروژه که سال ها از تصویب آن می‌گذرد، اجرایی شود.
کشفی تصریح کرد: طول تقریبی این پروژه ۸۰۰ متر و عرض آن ۳۰ متر است که تاکنون ۳۰ درصد از فاز دوم آن آزادسازی شده و برای اتمام آن حدود ۲۶ پلاک شناسایی و ۱۷ هزار مترمربع باید آزادسازی صورت گیرد.
وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد که با مساعدت شهردار، از منابع درآمدی شهرداری تامین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار