در سومین جلسه کمیته قاچاق کالا و ارز استان:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت : یکی از بزرگترین دلایل بهم خوردن نظم و آرامش بازار عرضه کالای قاچاق توسط برخی سودجویان است .
کد خبر: ۱۱۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 18 October 2015

به گزارش  تابناک تبریز ، حسین نجاتی با اعلام این مطلب افزود : در شرایط کنونی باید مراقب بود تا گردش کالا در سطح عرضه دچار مشکل نشود .

وی با اشاره به تدوین برخی بسته های جدید خروج از رکود توسط دولت ادامه داد : حاکم شدن نظم و انظباط در دادو ستد اولویت اصلی ما در روزهای آتی است .

وی با اشاره به یکی از موارد برهم زدن نظم توسط برخی سود جویان در بازار اظهار داشت : چند وقتی است پدیده صدور کارت گارانتی غیر مجاز برای کالاهای قاچاق به یکی از موارد برهم خوردن نظم و آرامش در بازار شده است .

نجاتی اضافه کرد : در بازار تلفن همراه ، تعدادی از واحدهای صنفی تعمیر و فروش اقدام به صدور کارت گارانتی نامعتبر می نمایند که این موضوع خود مصداق بارز تخلف است و باید مراجع ذیصلاح از جمله اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با این مسئله برخورد لازم را داشته باشند .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ضمن درخواست از شهروندان در خصوص عدم خرید از این گونه واحدهای صنفی گفت : این پدیده به رواج و عرضه کالاهای قاچاق دامن زده و از طرفی فضای کسب و کار را مختل می کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار