فرمانده انتظامی مشهد گفت:با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی"توس" یک مالخر حرفه ای دستگیر و بیش از ۳۰۰ قلم اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 06 December 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پاسگاه انتظامی توس با رصدهای اطلاعاتی خود به اخباری مبنی بر خرید و فروش گسترده اموال مسروقه توسط 2 مالخر در پوشش یک انبار ضایعات دست یافتند.

وی افزود: ماموران این فرماندهی با کنترل نامحسوس محل، پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این افراد سودجوء با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند.

سرهنگ نگهبان بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری متهمان 26 و 28 ساله که پسرعمو هستند در بازرسی از انبار 40 دستگاه باطری خودرو، 120 دستگاه باطری موتورسیکلت، بیش از 2000 متر کابل برق، 15 دستگاه موتورکولر، 70 عدد پمپ آب، یک دستگاه ژنراتور بر، یک دستگاه پمپ کفکش، یک دستگاه جوش، یک دستگاه رادیات خودرو سنگین، یک دستگاه هواکش و 3 دستگاه موتور کولر گازی و تعدادی زیادی لوازم خرده ریزه مسروقه کشف کردند.

وی عنوان کرد: افراد مالخر در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود و مدعی بودند اموال کشف شده ضایعات است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به خرید اموال مسروقه از معتادان متجاهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار