کد خبر: ۱۱۴۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 03 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، احمد توکلی معاون استاندار مازندران در پاسخ به اینکه چرا وضعیت مجتمع فرهنگی و هنری نیایش فریدونکنار که بنابر مصوبه استاندار مازندران باید تا پایان سال ۱۴۰۱ فاز نخست و پایان سال ۱۴۰۲ فاز دوم آن تکمیل می‌شد اما هنوز فاز یک آن به اتمام نرسیده است، اظهار کرد:

روند اجرای پروژه‌های عمرانی فریدونکنار در حد مطلوب ارزیابی می‌شود و پیگیری‌های لازم برای پروژه نیایش در دست انجام است.

وی گفت: با توجه به اینکه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها از مهرماه آغاز شده است و به دلیل اینکه فرآیند جذب اعتبارات باید پس از عبور از مراحل قانونی در مناقصه‌ها انجام شود مقداری زمان‌بر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: به محض اینکه مراحل انتخاب پیمانکار انجام شود، سرعت کار چند برابر خواهد شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا وعده استاندار در حد انتظار مردم فریدونکنار عملی شود.

توکلی با اشاره به آخرین وضعیت پل کمربندی فریدونکنار، یادآورشد: کمربندی فریدونکنار سال‌ها است که مورد بهره‌برداری قرار گرفته اما پل این کمربندی با توجه به اجرای نیلینگ که منجر به مقاوم‌سازی خواهد شد مقداری مشمول زمان شد.

وی افزود: برای اینکه استحکام سازه در جداره دیوار افزایش پیدا کند، اجرای عملیات نیلینگ بیش از طراحی انجام شد و همین امر موجب شد اداره کل راه و شهرسازی در تامین اعتبار با کسری مواجه شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران ضمن قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم فریدونکنار در مجلس که در تامین اعتبار کمک کردند، یادآور شد: به‌زودی با تخصیص این اعتبار عملیات اجرایی را دنبال می‌کنیم تا در دهه فجر امسال این پل به بهره‌برداری برسد و کارکرد لازم را داشته باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار