رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت تجهیز منابع، گفت: نباید تنها به بودجه دولتی اکتفا کنیم و باید از ظرفیت بخش خصوصی و ورود هلدینگ‌ها به استان استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 02 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا منتظری صبح امروز در آیین تودیع معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، گفت: پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باید با اخلاص و رعایت حق‌الناس رابطه عمیقی داشته باشد چرا که در این حوزه از معصومین نیز سفارش‌های بسیاری وجود دارد و این بیانگر اهمیت پذیرش مسئولیت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سازمان مغز متفکر و خلاق تصمیم‌گیری برای مدیران ارشد نظام به شمار می‌آید و یکی از ویژگی‌های مهم و رکن اساسی این سازمان شناخت است و این شناخت باید منجر به اقدام شود.

وی افزود: اتکا بودجه به درآمد‌های پایدار یکی از سرمایه‌های عظیم کشور است همچنین شفافیت و اطلاع‌رسانی در مصارف بودجه یکی از ضروریات است که باید دنبال شود.

منتظری با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری باید در بستر الکترونیک گنجینه و مخزنی فراهم کند که ایده‌های افراد در آن ذخیره شود، عنوان کرد: همچنین رعایت عدالت در توزیع منابع استانی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است علاوه بر آن رعایت عدالت اداری، شایسته سالاری، استفاده از نیرو‌های جوان و تجارب عظیم باید مدنظر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: حواشی یکی از مهم‌ترین آفاتی است که می‌تواند یک سازمان را از رسالت خود غافل کند بنابراین دور ماندن از حاشیه‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی است که در دستور کار این سازمان قرار دارد همچنین توجه ویژه به آموزش کارکنان با رویکرد ارتقا و تعالی نیرو‌های انسانی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت تجهیز منابع، تصریح کرد: در حقیقت نباید تنها به بودجه دولتی اکتفا کنیم و در جذب بودجه از ظرفیت بخش خصوصی، جذب سرمایه‌گذار و ورود هلدینگ‌ها استفاده شود.

وی گفت: نظارت مستمر و میدانی بر پروژه‌ها و توزیع اعتبارات بر مبنای پیشرفت پروژه‌ها نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار