صبح امروز آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با حضور رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و مسؤولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 02 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، صبح امروز آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با حضور رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه کشور و مسؤولان استانی برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا منتظری به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: اعتبارات مصوب این استان در سال ۱۳۹۵ حدود ۷۳۳ میلیارد تومان بود که این اعتبارات در سال ۱۳۹۶ به یک هزار میلیارد، سال ۱۴۰۰ به سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ به ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: میزان تخصیص اعتبارات استان در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ به چهار هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان رسید و این رشد در اعتبارات و میزان تخصیص آن‌ها نتیجه یک کار گروهی در استان است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز نقش بسزایی در آن دارد.

شهریارپور با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، افزود: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در نظر گرفته شد که موجب تحرک خوبی در این حوزه‌ها می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ حدود ۱۳ هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان اختصاص پیدا کرد که سهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ۸۶۰ میلیارد تومان بود که از این میزان تا کنون ۴۹۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

رئیس اسبق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تهیه سند توسعه کوهرنگ، اضافه کرد: تهیه این سند یکی از اقدامات مهمی بود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نقش بسزایی در آن داشت و بر اساس آن مصوبات بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام می‌شود.

راه‌اندازی بانک اطلاعات پژوهشی چهارمحال و بختیاری

وی تصریح کرد: راه‌اندازی بانک اطلاعات پژوهشی چهارمحال و بختیاری یکی از اقدامات مهمی است که برای اولین بار طی سال‌های اخیر صورت گرفت و حدود ۹۰۰ طرح پژوهشی در آن ذخیره شده است که به راحتی در دسترس پژوهشگران قرار می‌گیرد و همچنین راه‌اندازی سامانه داده مکانی SDI از ۲ سال گذشته در استان آغاز شده و بسیاری از دستگاه‌ها به این سامانه متصل شده‌اند.

شهریارپور با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه نهم سازمان‌های کشور شده است، یادآور شد: فصلنامه توسعه بام ایران نیز تهیه شده که به صورت فصلی تهیه و در اختیار کارشناسان قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار