معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به اعلام اداره کل راهداری استان، رفع ۱۰ نقطه حادثه خیز در استان به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 01 December 2023

تابناک خوزستان: محمد خانچی عصر امروز پنجشنبه در کمیسیون ایمنی راه‌های استان خوزستان با اشاره به وجود ۱۹ نقطه حادثه خیز در جاده‌های برون استانی اظهار کرد: همه نقاط حادثه خیز در خوزستان آشکار سازی و ایمن سازی شده‌اند و از ابتدای سال تاکنون ۲ نقطه رفع حادثه شده و با توجه به اعلام اداره کل راهداری رفع ۱۰ نقطه حادثه خیز به اتمام می‌رسد.

وی افزود: برای رفع ۹ نقطه حادثه‌خیز در خوزستان می‌توان از محل مولدسازی اعتبار مورد نیاز برای رفع آنها را تأمین کرد که این امر می‌طلبد اداره کل راهداری استان اعتبار مورد نیاز را به کارگروه اعلام کند.

خانچی به انجام کشت پاییزه و تلاش کشاورزان و کارگران فصلی اشاره و تصریح کرد: با توجه به بارش‌های فصلی و افزایش فعالیت کارگران فصلی باید نظارت بر عبور و مرور با جدیدت و با برخورد قاطع انجام شود.

وی به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: با توجه به آغاز اردوی راهیان نور دانش آموزی و افزایش تردد جاده‌های مواصلاتی یادمان‌های شهدا و مناطق جنگی، پلیس راهور و دستگاه‌های امدادرسان در استان باید به صورت مستمر در حال پایش و نظارت مسیرها باشند.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار