میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران به همراه رحمن‌زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی، آرامجان معاون فرهنگی و اسدی مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد مازندران با حجت‌الاسلام علیخانی امام جمعه رامسر دیدار کردند.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷ 30 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران به همراه رحمن‌زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی، آرامجان معاون فرهنگی و اسدی مدیر نظارت و بازرسی کمیته امداد مازندران با حجت‌الاسلام علیخانی امام جمعه رامسر دیدار کردند.

 

دیدار مدیر کل کمیته امداد مازندران و معاونین با حجت‌الاسلام علیخانی امام جمعه رامسر  

در این دیدار مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، در قرآن حق معلوم و حق محروم بیان شده اظهار داشت: علاوه بر دم دست‌ها، دور دست‌ها و مناطق محروم نیز باید از باب عدالت اجتماعی از تمامی خدمات بهره‌مند شوند‌.

میثم معافی گفت: جهت توزیع عادلانه منابع به همراه معاونین از مناطق محروم اشکورات، سه هزار و کجور و... بازدید داشتیم.

وی با بیان اینکه، کمیته امداد نهادی انقلابی است که باید ارتباط و هماهنگی بیشتری با امام جمعه داشته باشد گفت: نقش امام جمعه در مدیریت شبکه خِیر و احسان بسیار حائز اهمیت است و کمیته امداد با محوریت امام جمعه حرکت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: قانونی‌ترین شبکه احسان و نیکوکاری در کشور شبکه زکات است که به ریاست نماینده ولی فقیه و دبیری کمیته امداد در استان فعالیت می‌نماید.

وی با تشکر از حمایت‌های آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان از کمیته امداد بیان داشت: اولویت در استان محرومان هستند و نماینده ولی فقیه همیشه در ارائه خدمات جهیزیه، قرض الحسنه و...در کنار کمیته امداد حضور دارند.

خاطرنشان می‌شود: در این سفر مدیر کل کمیته امداد استان و معاونین، با شیرود عشوریان فرماندار رامسر و خَیِّرین نیکوکار آقایان؛ خلج، اسرافیلی و گلین مقدم و همچنین در مفتاح‌الجنه در روستاهای گالش محله و راجوب با مددجویان تحت حمایت دیدار و از مرکز نیکوکاری شهدای بخش دالخانی و حوزه علمیه خواهران بازدید داشتند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار