استاندار استان مرکزی گفت: روند تکمیلی طرح زیرگذر میدان امام خمینی(ره) اراک شتاب قابل توجهی دارد و پیش‌بینی می‌شود پیش از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 28 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه عصر سه‌شنبه در جریان بازدید زیرگذر میدان امام خمینی(ره) اراک، در جمع خبرنگاران افزود: این طرح به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری تاریخ استان مرکزی است و براساس برنامه‌ریزی‌ها باید در بهار سال آینده بهره‌برداری می‌شد اما با توجه به شتاب فزآینده در تکمیل آن، به زودی زیربار ترافیک می‌رود.

وی افزود: پروژه عظمتی در ۱۳ هکتار و طول مسیر یک‌هزار و ۸۰۰ متر زیرگذر دارد و به دلیل مکان قرارگیری پیشانی مدیریت شهری اراک است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عملیات خاک برداری، فضای سبز و نورپردازی به سرعت در حال انجام است ادامه داد: تلاش ویژه قرارگاه خاتم الانبیا و مجموعه شهید رجایی به عنوان پیمانکار در تسریع روند تکمیل پروژه بسیار موثر بوده است.

استاندار مرکزی همچنین به لزوم ساماندهی مسیرهای خارج از محدوده این زیرگذر تاکید کرد و افزود: به دلیل قرارگیری این طرح در مسیر تردد مسافران، نیاز است از المان‌های مناسب و متناسب با فرهنگ و هویت شهر اراک استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار