سامانه ۱۲۴ در جزیره کیش آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی در خصوص تمامی حوزه های مرتبط با امور سازمان منطقه آزاد کیش و اصناف می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 27 November 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سامانه الکترونیکی ثبت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش به نشانی ۱۲۴.kish.ir و app.kish.ir در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و رسیدگی به تخلفات تمامی صنوف نظیر گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت عدم صدور فاکتور، حراج غیر مجاز و در راستای افزایش رضایت مراجعین، گردشگران و کیشوندان و ذینفعان شرکت‌ها و مؤسسات تابعه سازمان فعالیت می‌کند.

بر اساس این گزارش تمامی مراجعین می‌توانند شکایت خود را در خصوص خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد کیش و زیرمجموعه‌های آن و نیز اصناف، با استفاده از فرم طراحی شده در این صفحه ثبت و شماره ¬پیگیری مربوط به آن شکایت را دریافت کنند¬ و یا با شماره ¬سه رقمی ۱۲۴ و نمابر ۰۷۶۴۴۴۲۳۱۰۵ تماس بگیرند.

مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش مسئولیت پاسخگویی و پیگیری شکایات دریافتی را به عهده دارد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار