رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز گفت: فرآیندهای قانونی برای انتشار اوراق مشارکت سه پروژه مهم "کارخانه آسفالت"، "پارک شهربازی" و "پارک آبی مدرن" این کلانشهر نهایی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 25 November 2023

تابناک خوزستان: صادق کهوازی با بیان اینکه لایحه مربوط به انتشار اوراق مشارکت این پروژه ها در کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: براساس مطالعات انجام شده؛ شهر اهواز نیازمند یک شهربازی مدرن، پیشرفته و با تجهیزات کامل است.

وی با اشاره به دومین پروژه تفریحی در اهواز گفت: احداث پارک آبی مدرن در این شهر که بتواند علاوه بر نیاز شهر، ظرفیت جذب گردشگران استان های دیگر و همچنین کشورهای همسایه را داشته باشد نیز برنامه ریزی شده است.

کهوازی با اشاره به سومین پروژه مورد نیاز شهر اهواز اظهار کرد: احداث کارخانه آسفالت یکی از اولویت های اصلی این شهر است که زمینه احداث این کارخانه برای توسعه کلانشهر اهواز را فراهم می کند.

وی با تاکید بر دستیابی و رسیدن به منابع درآمدی پایدار برای اداره شهر، عنوان کرد: این اوراق مشارکت پس از چهار سال تنفس به مرحله باز پرداخت می‌رسد که امیدواریم با استفاده از این تسهیلات بتوانیم پروژه های درآمد زا که منافع شهرداری و سرمایه گذار را تامین می‌کند در سطح شهر اهواز را به مرحله بهره برداری برسانیم.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اهواز در خصوص نحوه استفاده از این اوراق افزود: شهرداری‌ها با استفاده صحیح از این منابع مالی و تسهیلات می‌توانند به بالاترین سطح از منابع درآمدی پایدار برسند و نیز بیشترین بهره‌مندی را از این تسهیلات داشته باشیم.

کهوازی ادامه داد: استفاده به جا و درست از این تسهیلات می‌تواند علاوه بر افزایش سرانه رفاهی شهروندی، زمینه رونق صنعت گردشگری را ایجاد می کند که این امر توسعه منابع مالی و درآمدزا شهرداری اهواز را در پی دارد.

بر اساس این گزارش، فراخوان اجرای سه پروژه بزرگ سرمایه گذاری شهر اهواز به صورت بین المللی انجام خواهد شد تا زمینه مشارکت سرمایه گذاران دارای توانمندی مناسب برای اجرای این پروژه ها، فراهم شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار