کد خبر: ۱۱۳۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰ 25 November 2023

شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت‌: به دنبال هشدارهای هواشناسی از روزهای گذشته، ستاد بحران در این نهاد تشکیل و تمام نیروها و خودروهای شهرداری‌ در حالت آماده باش قرار دارند.

مهدی شهنوازی روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار کرد: بارش نرم باران از شب گذشته آغاز و از حوالی ساعت چهار تا پنج بامداد امروز با شدت بیشتری ادامه یافت و هم اکنون نیز آسمان شهر خاش ابری است.
وی افزود: نیروهای واحدهای خدمات شهر، عمرانی، فضای سبز، حمل و نقل و آتش نشانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
شهردار خاش بیان کرد: در سالجاری حدود ۵۰۰ هزار متر مربع از معابر خاش خاک ریزی و بیش از ۲۳۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت و نیز عملیات جدول گذاری و ساخت کانیو نیز با حجم بالایی انجام شده و الحمدلله در بارش امروز کمترین خسارت شاهد بودیم و بیشتر ساکنان محلات حاشیه شهر و هسته مرکزی خاش بدون زحمت تردد داشتند و در برخی نقاط هم بازدید داشتیم که آسیب شناسی و عیب یابی و در حال رفع نقص هستند و از روزهای آینده کار جدولگذاری و زیرسازی این معابر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: آسفالت خیابان مراد ریگی، که اخیراً با کیفیت بالا و شیب بندی مناسب صورت گرفته، کمترین آب را به خود جذب نکرده و در آینده برنامه پازل بندی پیاده روهای آن را داریم و در همین رابطه ساکنان آن منطقه باید درب های منازل خود را بالاتر بیاورند تا در شرایط بارشی آسیبی متوجه آنان نشود.
شهنوازی افزود: در معابر عمومی دیگر مانند خیابان خیام و کوچه های منشعبه، معابر خیابان مکی، کوچه منشعبه از خیابان امام خمینی به طرف محمدآباد، نیکبخت، امام بخش، سعدی و غیره که اخیراً بهسازی و آسفالت شده اند، شاهد رضایتمندی شهروندان بودیم و برای رفع نقص برخی معابر قدیمی نیز دستورات لازم صادر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار