رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: باجه (شعبه) بانکی توسط بانک مسکن در کارگزاری نهضت ملی مسکن در زنجان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ 24 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان شامگاه امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی باجه بانکی مسکن در کارگزاری نهضت ملی مسکن در زنجان خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی این شعبه توسط بانک مسکن در راستای تسریع در تشکیل پرونده متقاضیان نهضت ملی مسکن و برای تقسیط تسهیلات بانکی، راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان افزود: با استقرار این شعبه متقاضیان در زمان عقد قرارداد با سازنده و قبل از تحویل واحد به صورت فیزیکی تشکیل پرونده بانکی را نیز انجام می‌دهند و سپس باید قسط‌بندی تسهیلات بانکی انجام شود که با استقرار این شعبه کار متقاضی سهل‌تر می‌شود.
وی گفت: با راه‌اندازی این باجه بانکی متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌توانند برای انجام کار‌های مربوط به انتخاب واحد خود به کارگزاری نهضت ملی مسکن (جنب نظام مهندسی ساختمان) مراجعه کنند و در همان محل نیز کار‌های اولیه بانکی را نیز انجام دهند.

کردلو تاکید کرد: در راستای رعایت حال متقاضیان و تسهیل مراجعه برای انجام کار‌های نهضت ملی مسکن شعبه بانکی در کارگزاری نهضت ملی مسکن راه‌اندازی شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار