تابناک هرمزگان_دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 21 November 2023

به گزارش تابناک هرمزگان،آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» امروز ‌با حضور مسئولین کشوری، استانی گیلان و مهمانان داخلی و خارجی در مجتمع فرهنگی زیباکنار برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در این مراسم با اشاره به جایگاه بلند گیلان و جانفشانی‌های مردان و بانوانِ این دیار در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: مادران این خطه سرسبز کشور در جنگ تحمیلی، فرزندان عزیزتر از جانشان را از شمالی‌ترین بخش کشور به جنوب کشور برای دفاع از مرز عزیز راهی کردند و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

سرهنگ مهدی پارسا با بیان اینکه گیلان دیار هشت هزار شهید دفاع مقدس و نخبه جبهه مقاومت سردار شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی و دیار اولین شهید فیضیه، دیار فاتحان نبل و الزهرا و حماسه هشت دی 1388 و سرزمین فرهیختگان و نام‌آوران است افزود: گیلان به‌عنوان قطب رسانه‌ای بانوان کشور امروز با افتخار میزبان بانوان رسانه‌ای کشور در جشنواره حریم رسالت است.

وی با اشاره به ارسال 3 هزار و 100 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» در گیلان گفت: از مجموع آثار ارسال شده، هزار و 500 اثر به مرحله نهایی داوری راه یافت.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه امروز از 44 نفر برگزیده این جشنواره از استان‌های مختلف کشور تجلیل به‌عمل آمد تصریح کرد: بالغ بر 125 پیام تشویق از کشورهای مختلف برای استمرار این حرکت رسانه‌ای ارسال شده که قابل تقدیر است.

 «نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی»، «زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی»، «زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام» و «الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی» از جمله محورهای دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» بوده است.

قالبهای جشنواره شامل «‌گزارش خبری» ،«‌گزارش تحقیقی تحلیلی»، «‌یادداشت و سرمقاله»، «‌مصاحبه»،«‌تیتر» «‌عکس» ،«‌کلیپ»، «‌گزارش ویدیوئی» ،«‌موشن‌گرافی» ،«‌مستند» و «‌پادکست» بود.

گفتتی است؛علیا کوهی از تابناک هرمزگان مقام دوم بخش«‌یادداشت و سرمقاله» را به خود اختصاص داد.

یادداشت منتخب را در لینک زیر بخوانید:

http://www.tabnakhormozgan.ir/fa/news/1120297/

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار