مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۳۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ 21 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

 

پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج توسط مدیرکل کمیته امداد مازندران  


بسم الله الرحمن الرحیم

نام بسیج همواره یادآورعشق، ایثار و خدمت بی‌منت برای مردم است، نیرویی که همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرده است.
تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهایی است که امروز پس از گذشت چهار دهه از حیات پر برکت انقلاب اسلامی ، ثمرات حماسه آفرینی ها ، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.
بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق ، حق شناسی و پاسداری و صیانت از حق است و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواست‌های حقیر، نشدن است.
امروز بسیج تجمیع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی اسلامی رهنمود می‌کند و بر ماست که با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم برداریم.
اینجانب هفته مبارک بسیج که با شعار محوری «بسیج؛ امید ملت ایران» مزین گشته است را محضرمقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه بسیجیان سرافراز استان مازندران تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می‌نمایم.

میثم معافی
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار