در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخباری با عناوین کشف ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان و توقیف ۳ تن مرغ زنده بدون مجوز در سرایان قرار می‌گیرید.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 20 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی در جریان اخباری با عناوین کشف ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان و توقیف ۳ تن مرغ زنده بدون مجوز در سرایان قرار می‌گیرید.

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی سهل آباد این فرماندهی هنگام کنترل محور اصلی به یکدستگاه خودروی سواری کوئیک و یک‌دستگاه خودروی کامیون باری کاویان که از سمت زاهدان به بیرجند در حرکت بودند مشکوک و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی خودرو‌ها اقدام کردندکه در بازرسی از خودرو کوئیک ۴۱ کیلو و ۷۰۰گرم و در بازرسی از خودروی کامیو ۴۰ کیلو و ۷۵۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی نهبندان اضافه کرد: مأموران در این رابطه م ۸۲ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، ۲دستگاه خودرو را توقیف و ۳نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۳ تن مرغ زنده بدون مجوز در سرایان

سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی سرایان هم گفت: مأموران انتظامی این شهرستان سرایان هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون که از خراسان رضوی به مقصدزاهدان درحرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، هزار و ۵۹۰ قطعه مرغ گوشتی به وزن حدود ۳تن و ۴۲۰ کیلو گرم مرغ زنده غیرمجاز بدون مجوز بهداشتی به ارزش ۳ میلیارد۳۳۹ ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان کرد: ماموران در این خصوص یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار