معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از نامه فدراسیون برای برکناری یکی از روسای هیات‌های ورزشی کم کار در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فرهمند سال افزون، با اشاره به بررسی عملکرد روسای هیات‌های ورزشی استان گفت: به تعدادی از هیات‌های ورزشی که عملکرد ضعیفی داشته اند، تذکر داده ایم.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: با توجه به تداوم کم کاری برخی از هیات‌های ورزشی، درخواست برگزاری مجمع فوق العاده برای سه هیات را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه با نامه فدراسیون رئیس یکی از این هیات‌های ورزشی برکنار شده است، گفت: طبق اساسنامه با توافق رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع و اداره کل ورزش و جوانان استان، امکان برکناری یک رئیس هیات وجود دارد که این اتفاق در مورد یکی از هیات‌های ورزشی استان افتاده و رییس آن با نامه فدراسیون از سمت خود برکنار شده است.

سال افزون در ادامه با اشاره به گذشت قریب یکسال از پایان دوره چهارساله ریاست هیات سه گانه کرمانشاه، اظهارکرد: از سال گذشته با انتخاب یک سرپرست مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات را فراهم کردیم.

وی افزود: متاسفانه در ادامه اختلافاتی بین فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان در چینش اعضاء بوجود آمد و مانع از برگزاری انتخابات هیات در زمان مناسب شد.

معاون ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تاکنون دو دوره سرپرست برای این هیات انتخاب شده، گفت: باتوجه به تداوم اختلافات بین فدراسیون و اداره کل و طولانی شدن فرآیند اداره این هیات با سرپرست، موضوع به دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان کشیده شد تا در آنجا تصمیم گیری نهایی در این رابطه انجام گیرد. وزارت ورزش هم از رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تا در نشستی مشکل را حل کنند.

سال افزون یادآورشد: با این وجود ما معتقدیم به دلیل طولانی شدن دوره سرپرستی هیات باید یک ثبت نام مجدد از کاندیدا‌ها صورت گیرد، اما فدراسیون معتقد است باید با همان کاندیدا‌ها و اخذ استعلام مجدد برای آن‌ها انتخابات برگزار شود.

به گفته این مسئول، تصمیم نهایی برای تعیین تکلیف وضعیت هیات سه گانه کرمانشاه در دیدار بین رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان مشخص خواهد شد.

مصطفی باباملکی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در گفتگو با ایسنا، از تدارک مقدمات برگزاری انتخابات چند هیات ورزشی خبر داد و گفت: انتخابات هیات جودو با یک کاندیدا و انتخابات هیات بولینگ و بیلیارد با دو کاندیدا در آذرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: به علاوه درخواست برگزاری مجمع انتخابات هیات والیبال و چوگان را هم به فدراسیون‌های مربوطه داده‌ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار