مدیر مخابرات منطقه گیلان خواستار شد
نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات با حضور مدیران و مقامات ارشد ستادی و مناطق شرکت مخابرات ایران چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 18 November 2023

لزوم کاهش بوروکراسی شرکت مخابرات برای رقابت با شرکت های FCPلزوم کاهش بوروکراسی شرکت مخابرات برای رقابت با شرکت های FCP

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات با حضور مدیران و مقامات ارشد ستادی و مناطق شرکت مخابرات ایران چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در تهران برگزار شد. در این مراسم معاون فناوری اطلاعات، معاون تجاری و امور مشتریان، رئیس هیئت مدیره، معاون راهبرد و کسب و کار و مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و تنی چند از مدیران به ایراد سخن پرداختند.

مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی فعالان عرصه ارتباطات: اولویت اصلی مخابرات، مدیریت کیفی و کمی منابع انسانی و ایجاد توازن مناطق مخابراتی است.

در ادامه این نشست مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان در جمع مدیران ستادی و مناطق شرکت مخابرات ایران گفت: استقلال نسبی مناطق مخابراتی در حوزه تجاری در درآمدزایی شرکت موثر است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز در این نشست با تشریح لزوم کاهش بوروکراسی شرکت برای رقابت با شرکت های FCP که چابکی بیشتری دارند گفت: استعداد نسبی استان ها در اجرای پروژه ها می تواند در تجاری سازی و درآمدزایی بیشتر مناطق مخابراتی موثر باشد.

مهندس حسنی بیان کرد: تقویت نگاه تجاری برای کارکنان شرکت های پیمانکاری مخابرات که اکثریت کارکنان را تشکیل می دهند در برنامه تحول تاثیر قابل توجهی دارد.

وی همچنین افزود: ایجاد مزیت های نسبی در ارایه سرویس ها و ارایه مشوق های مختلف در سرویس های مختلف در استقبال مشتریان بسیار موثر است.

در ادامه نشست مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از مدیران تلاشگر مخابرات که در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی نقش ویژه داشتند قدردانی و از

مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران نیز تقدیر ویژه بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار