کد خبر: ۱۱۳۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 17 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور باید باقی بماند و به کار خود ادامه بدهد و حذف شدنش کار درستی نیست گفت: شهدا راه سعادت را نشان می‌دهند، تیم‌های تروریستی و اغتشاشگر همه وابسته به صهیونیست‌هایی هستند و حرف آن‌ها را گوش می‌کنند اما راه شهدا راه نجات است.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در یادواره سی و ششمین سالگرد روحانی شهید علی رسولی در دانشگاه پیام نور ساری و‌ گرامیداشت شهدای این دانشگاه اظهار کرد: در دانشگاه باید محفل شهدا هم باشد، در کنار آموزش علم، آموزش ایثار هم انجام شود، علم بدون یاد شهدا نورانیتی ندارد، ماه بدون خورشید ماه نیست‌.

وی افزود: علم و تعهد شرعی و دینی باید در زندگی انسان باشد، دانشگاه پیام نور هم قدمت علمی دارد، هم شرایط دریافت شهریه‌اش به گونه ای است که اقشار متوسط و غیرمتوسط می‌توانند از آن استفاده کنند از این رو انتظارمان این است که این دانشگاه باقی بماند و به کار خود ادامه بدهد و حذف شدنش کار درستی نیست.

آیت الله محمدی لائینی گفت: شهدا چه خدمتی به ما می‌کنند؟ یک روزی رفتند در مقابل دشمنان و داعشی‌ها ایستادند، مدافعین حرم خدمت کردند، شهدا می‌توانند راه زندگی را به ما نشان بدهند، زندگی راه و بیراهه دارد، چرا که در مواقع سرگردانی نمی‌توان حرف هر کسی را قبول کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: در زندگی دنیا فکر، عقیده و راه‌های مختلفی وجود دارد اما انتخاب یک راه درست مهم است، اینجاست که اگر راه شهدا را انتخاب کنیم صد در صد راه درست نجات است.

امام جمعه ساری با تاکید بر توجه به سفارش و نحوه زندگی و شهادت شهدا، عنوان کرد: انسان زندگی را یک‌بار تجربه می‌کند، چگونگی مصرف این عمر مهم است، عقلانیت و منطق مهم است و نه احساس.

این مسئول با بیان اینکه شهدا به دستور امام راحل راه شهادت را انتخاب کردند، یادآور شد: در مقابل شهدا، باید به آقایان و خانم‌های اغتشاشگر، جریان صدامیان، داعشیان و غیره گفت که به چه دلیل رفتند و کشته شدند؟ فلان سلبریتی یا آدم از آنطرف مرز می‌گوید بیائید جمع شوید به جان مردم بی‌افتید، روسری از سر بردارید، آتش بزنید و غیره، در مقابل به شهید علی وردی تاکید کردند که به رهبر توهین کن اما قبول نکرد و راه شهادت را برگزید.

وی همچنین عنوان کرد: خداوند در روی زمین حجت تعیین کرده است، در عصر غیبت مصداقش امام راحل و مقام معظم رهبری هستند، شهید رسولی حرف حجت را گوش کرد، اما تیم‌های تروریستی و اغتشاشگر همه وابسته به صهیونیست‌هایی هستند که در حال از بین بردن زن و مرد بی دفاع هستند، بیش از ۸هزار کودک را کشتند، طی زایمان‌های نارس به‌خاطر بمباران‌ها نوزادان کشته شدند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: شهدا حرف کسانی را که گفته حرف خدا را گوش کنید را گوش کردند ما هم اگر این را گوش کنیم چراغ زندگی ما هم روشن می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: کلاس‌های دانشگاه را با نام مزین شهدا نام‌گذاری کنید، شهدا راه سعادت را نشان می‌دهند، راه و خواسته و وصیت‌نامه شهدا را باید بخوانیم که چه گفتند و چه خواستند، متاسفانه عده‌ای نمی‌دانند چگونه زندگی می‌کنند، بعد از مرگ هیچ کسی به‌درد انسان نمی‌خورد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار