رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از اتصال تمام شعب اخذ رأی برای انتخابات اسفند امسال به فیبر نوری (اینترنت پرسرعت) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ 15 November 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، در راستای همکاری لازم برای اجرای تفاهم نامه بین ستاد انتخابات کشور و شرکت مخابرات ایران در خصوص تکمیل و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی انتخابات اسفند ۱۴۰۲، روز سه شنبه جلسه‌ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور مسئولان ذیربط در محل سالن شهدای مرز استانداری برگزار و بر همکاری لازم به منظور اجرای دقیق این تفاهم نامه در استان تاکید شد.

این تفاهم نامه در خصوص موضوع اتصال کلیه شعب اخذ رای (شامل مساجد، مدارس، پایگاه‌ها و ...) به شبکه فیبرنوری و ایجاد زیرساخت‌های خدمات جامع و یکپارچه نظارت تصویری است.

این تفاهم نامه که در خصوص تعهدات طرفین بر مبنای ارائه خدمات برای برگزاری انتخابات می‌باشد در ۳ ماده و ۲ نخسه تنظیم و در تاریخ هفتم شهریور ماه سالجاری به امضای ستاد انتخابات کشور و شرکت مخابرات ایران رسیده است.

علی شعبانی، رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در این نشست از اتصال تمام شعب اخذ رأی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان به فیبر نوری (اینترنت پرسرعت) با هدف خدمات جامع و یکپارچه نظارت تصویری خبر داد و بر تسریع در اجرای این خدمت تاکید کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار