با حضور معاون سیاسی، امنيتي و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد؛
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با محوریت «دانشگاه سياسي و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲» با حضور معاون سیاسی، امنيتي و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 15 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با محوریت «دانشگاه سياسي و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲» با علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

در این نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و همچنین فعالان فرهنگی دانشجویی ضمن بیان نظرات و پرسش‌های خود، به طرح انتقادات و همچنین مطالبات شان در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این دیدار اظهار کرد: دانشجو باید مطالبه گر باشد، دانشجویان به واسطه شور و اشتیاق جوانی و آرمان گرایی و احساس همواره در صف مقدم مطالبه گری هستند.

وی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان در خصوص چرایی انجام انتصابات با توجه به در پیش بودن انتخابات سال‌ جاری افزود: نمی شود به بهانه انتخابات امور استان را بلاتکلیف گذاشت یا متوقف کرد هر جا که احساس شود انجام کارها و امور حائز اهمیت استان متوقف شده و یا با اشکال انجام می‌شود باید اصلاح کرد و نباید به بهانه انتخابات جریان دیگر امور و مسائل استان بلاتکلیف بماند یا متوقف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص چگونگی شفافیت حساب های مالی کاندیداها تصریح کرد: کاندیداها باید یک حساب مشخص برای انجام هزینه‌های انتخاباتی معرفی کنند و بر  اساس قانون هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها رصد و بررسی می‌شود و هر جا تخلفی مشاهده شود اقدامات لازم در مقابل آن انجام خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص آمار بالای آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه، گفت: بر اساس شاخصه‌های سامانه رصد در مباحث امنیتی کرمانشاه در اکثر شاخصه‌ها در میانه جدول قرار دارد هر چند که مجموعه مدیریتی استان با برنامه ریزی و اقداماتی که در دست انجام است سعی دارد وضعیت استان در این زمینه بهبود یابد.

وی ادامه داد: تا آنجا که با پیگیری‌های صورت گرفته یک جلسه شورای اجتماعی کشور صرفا به بررسی آسیب های اجتماعی کرمانشاه اختصاص یافته است و امید است اخبار خوبی در این زمینه بشنوید.

در پایان دانشجویان ضمن رضایت از مطالب طرح شده در این نشست از برگزاری این جلسات استقبال کرده و خواستار حضور مجدد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در دانشگاه علوم پزشکی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار