رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: رانندگان متخلف بدانند که از دید پلیس پنهان نیستند و باید منتظر برخوردهای متناسب با رفتارهای پرخطرشان باشند.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 16 November 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی احمد شاوردی بیان داشت: پلیس با خودروهایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده و قانون را نادیده گرفته، و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدي دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین خطایی گذشت نخواهد کرد.

این مقام انتظامی گفت: تکلیف قانونی ما مشخص است، هر خودرویی به هر شکل و به هر بهانه تخلفی داشته باشد، می بایستی با متخلف برخورد کنیم، شرایط این دسته از خودروها بحث سرعت های غیرمجاز است، که سرعت غیرمجاز از مصادیق اصلی تخلفات حادثه ساز است و به آن نمره منفی تعلق میگیرد و در سوابق رانندگان نیز ثبت میگردد . 

سرهنگ شاوردی با هشدار به رانندگان متخلف خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابانها و جاده ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

پلیس راهنمایی و رانندگی برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلو گیری از هرگونه هنجار شنکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودروهای ، تغییر وضعیت ، نقص فنی و خودروهای شوتی را بصورت ویژه در دستور کار قرار داده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار