قائم مقام کمیته امدا‌د مازندران گفت: مازندرانی‌های نیکوکار در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ در بخش‌های صدقات، اکرام ایتام و محسنین، زکات، مراکز نیکوکاری و مبتنی بر نیاز ۱۶۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان نقدی به نیازمندان و محرومان کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 13 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، مهدی قربانی اظهار داشت: مازندرانی‌های نیکوکار در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ در بخش‌های صدقات، اکرام ایتام و محسنین، زکات، مراکز نیکوکاری و مبتنی بر نیاز ۱۶۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان نقدی به نیازمندان و محرومان کمک کردند.

 

مشارکت بیش از۱۶۳میلیارد تومانی مازندرانی‌ها در کمک به نیازمندان کمیته امداد  

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت به نیازمندان و محرومان است که در این راستا منابع این نهاد کمک‌های مردمی و منابع داخلی است افزود: یکی از بابرکت‌ترین و مهمترین منابع تأمین کمک به نیازمندان و محرومان کمک های مردمی است که توسط اقشار مختلف اهداء می‌شود و این کمک‌ها در بخش‌ها و پویش‌های مختلف جمع‌آوری شده و براساس نیت نیکوکاران، برای نیازمندان هزینه می‌شود.

قائم مقام کمیته امدا‌د مازندران گفت: مساعدت‌ها در بخش صدقات۱۸ میلیارد و ۶۵۶ میلیون تومان، اکرام ایتام و محسنین ۴۵میلیارد و ۹۵۱میلیون تومان، زکات ۳۴میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان، مراکز نیکوکاری ۴۲میلیارد و ۴۶۶میلیون تومان و مبتنی بر نیاز ۲۱میلیارد و ۴۷۸میلیون تومان بوده است که که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹درصد رشد داشته است.

قربانی از اعتماد مردم استان به این نهاد تقدیر کرد و گفت: با مشارکت، همراهی و همدلی مردم نوعدوست، نیکوکاران و خَیِّران مازندرانی، امسال جشن رمضان، پویش نذر قربانی، به عشق علی(ع)، اطعام و احسان حسینی و جشن عاطفه‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۱۰۰درصد رشد داشته است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار