حرکت به سمت هوشمندسازی و کسب اطلاعات بر اساس سیستم اطلاعات دستگاه‌ها امری شایسته است.
کد خبر: ۱۱۳۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 11 November 2023

امام جمعه اصفهان در دیدار رئیس سازمان بازرسی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و مدارا با مردم گفت: مردم تخلفاتی را انجام می‌دهند، اما تا حدی که امکان دارد باید در وهله اول تذکر داد و حتی در مسئله تعزیرات و بازرسی نیز گاهی اشتباهاتی می‌شود.
آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر سخت گیری به قاچاقچیان حرفه‌ای کالا در مقابل خرده فروشان افزود: باید از قاچاق جلوگیری کرد، مسئله اصلی این است که با قاچاقچی حرفه‌ای مقابله شود و اولویت اصلاح افراد باشد.
وی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی و استفاده از بانک اطلاعات به‌روزشده دستگاه‌ها و سازمان‌ها گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی و کسب اطلاعات بر اساس سیستم اطلاعات دستگاه‌ها بسیار مناسب است و باید همه ادارات خود را به‌روز کنند.
در این دیدار ریاست سازمان بازرسی استان گفت: یکی از اقداماتی که قرا است اجرا شود این است که سیستم سازمان بازرسی را به سمت هوشمندسازی ارتقا داد و باید از بانک اطلاعاتی ادارات استفاده کنیم.
شاه‌محمدی افزود:، دوره آموزشی ویژه مباحث حقوقی برای کارکنان برگزار خواهد شد و هدف این است که مسائل و شکایات مرتبط با دادگستری به طور مستقیم به دستگاه مربوطه ارجاع داده شود و در سیستم بازرسی قرار نگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار