دو طلبه هرمزگانی موفق به کسب رتبه دوم و سوم جشنواره علامه حلی شدند
تابناک هرمزگان- حجت الاسلام خیر اندیش گفت : حوزه علمیه هرمزگان در بهش پایان‌نامه سطح ۳ موفق به کسب رتبه دوم و سوم در چهاردهمین جشنواره علامه حلی (ره) شد .
کد خبر: ۱۱۳۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 12 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//حجت الاسلام عباس خیراندیش معاون پژوهش حوزه علمیه هرمزگان ، اظهار داشت: حوزه علمیه هرمزگان به عنوان دبیرخانه برتر رتبه دوم کشوری جشنواره علامه حلی(رحمه الله علیه) معرفی شد و در بخش پایان نامه سطح سه، حجت الاسلام حسین خواجه دادیان برگزیده رتبه دوم کشوری با عنوان «اصول اخلاقی تجارت از منظر اسلام و لیبرالیسم» و حجت الاسلام عباس رهبر برگزیده رتبه سوم کشوری با عنوان «طرح ها و شیوه های تبلیغی فرق ضاله برای کودکان و راه مقابله با آن» را کسب کردند.

دبیر پنجمین جشنواره استانی علامه حلی (رحمه الله علیه) بیان کرد: جشنواره هایی نظیر جشنواره علامه حلی نشانگر ظرفیت های عظیم طلاب پژوهشگر در سطح استان های مختلف است از اینرو کسب رتبه برگزیده ، طلاب هرمزگان در سطح کشور نشان دهنده ظرفیت های بالای استان است که توانستند در مباحث پژوهشی از استان های برخوردار از لحاظ امکانات آموزشی و پژوهشی هماوردی علمی و پژوهشی داشته باشند.

حجت‌الاسلام خیراندیش ادامه داد : طلاب هرمزگانی در این مرحله از جشنواره علامه حلی(ره) «ما می توانیم» را به منصه ظهور رساندند و ثابت کردند که با کمترین امکانات و تجهیزات می شود با استان های بهتر برخوردار رقابت علمی و پژوهشی داشته باشند، و این امر مسئولیت مسئولین ذی ربط استانی و کشوری را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: مدارس علمیه استان هرمزگان متاسفانه از نظر امکانات آموزشی، کتابخانه و سایر زیرساخت های پژوهشی دچار ضعف و محرومیت جدی هستند؛ لذا باید تجهیز آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه استان در دستور کار قرار گیرد.

خیراندیش تصریح کرد: در شأن استان هرمزگان نیست که مدارس علمیه برادران با این ظرفیت عظیم که دارد از حداقلی ترین امکانات آموزشی و پژوهشی جهت تحقیق و پژوهش طلاب برخوردار نباشد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار