مدیر منطقه یک شهرداری یزد عنوان کرد:
مدیر منطقه یک شهرداری یزد گفت: عملیات اجرایی بازپیرایی بوستان های گلها، جنت آباد و کوچه بیوک در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۳۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ 11 November 2023
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید علیرضا رسولی بر ضرورت توجه بیش از پیش به بازپیرایی بوستان های درون محله ای تاکید کرد و اظهار کرد: عملیات اجرایی بازپیرایی بوستان گلها واقع در انتهای کوچه ۴۳ ولی عصر(عج) امامشهر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال طی ماه جاری آغاز می شود.
 
وی افزود: این عملیات اجرایی شامل تعویض و اصلاح سنگ جدول های فرسوده است که تا پایان امسال به اتمام می رسد.
 
مدیر منطقه یک شهرداری یزد تصریح کرد: بازپیرایی بوستان جنت آباد واقع در بلوار نواب، انتهای کوچه احمدی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است و تا پایان امسال به اتمام می رسد.
 
رسولی عملیات اجرایی این بوستان را شامل برچیدن موزاییک ها و کف فرش های قدیمی و جایگزینی با موزاییک های واش بتون جدید عنوان کرد.
 
وی با اشاره به عملیات بازپیرایی بوستان کوچه بیوک با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، تصریح کرد: عملیات اجرایی بازپیرایی این بوستان نیز تا پایان دی ماه جاری به اتمام می رسد.
 
رسولی بیان داشت: احداث سایت تفریحی ورزشی خیابان امام حسین(ع) واقع در بلوار جمهوری با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال تا پایان امسال به اتمام می رسد.
 
وی افزود: عملیات اجرایی این بوستان شامل اجرای سنگ جدول، کف سازی با موزاییک های واش بتون، نصب آلاچیق و سکوی آمفی تئاتر و محوطه بازی پدال می باشد.​​​​​​​
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار