رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با توجه به راهبرد‌های ترسیمی مقام معظم رهبری در بحث سلامت، امنیت و مشارکت به مدیران شهرستان اعلام شد، به هیچ عنوان اجازه حضور در ستاد‌های انتخاباتی و تبلیغاتی را ندارند.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 11 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی، در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان آشتیان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و مسئولین شهرستان برگزار شد،بهنام نظری اظهار کرد: با توجه به اینکه قانون جدید در بحث تبلیغات انتخاباتی تغییراتی داشته و در شورای اداری ضمن تأکید بر توجه مجدد به راهبرد‌های ترسیمی مقام معظم رهبری در بحث سلامت، امنیت و مشارکت به مدیران شهرستان اعلام شد به هیچ عنوان اجازه حضور در ستاد‌های انتخاباتی و تبلیغاتی را ندارند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: امیدآفرینی و افزایش رضایتمندی عامل قطعی همراهی مردم با نظام است و مردم اگر به فعالیت و تحرک ما امید داشته باشند حتما همچون چهار دهه گذشته در انتخابات همراهی و مشارکت خواهند داشت.

نظری در رابطه با حضور در بین اعضای هیئت اجرایی شهرستان آشتیان گفت: حضور در بین اعضای هیئت اجرایی شهرستان و تشکر از زحمات آنان است و تأکیدی که در این جلسه شد عمل به قانون است.
وی با بیان اینکه ما در رسیدگی به صلاحیت‌ها و اجرای انتخابات ملاکمان قانون است و نگاه حزبی و جناحی نداریم افزود:ما به عنوان مجریان انتخابات در کنار هیئت نظارت امانتدار رأی مردم هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار