نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرا و عملکرد صحیح بودجه 1402 می تواند به کارنامه دولت را درخشان کند، ادامه داد:متاسفانه در حال حاضر ما با یک ناترازی در زمینه درآمد و هزینه های بودجه مواجه هستیم.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 07 November 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حجت الله فیروزی در ارزیابی خود پیرو عملکرد بودجه سال 1402 با گذشت بیش از شش ماه از سال،گفت: در بخش تخصیص های بودجه سال 1402 یا چندین مشکل مواجه هستیم.

ناترازی در درآمد و هزینه های بودجه

وی با بیان اینکه اجرا و عملکرد صحیح بودجه 1402 می تواند به کارنامه دولت را درخشان کند، ادامه داد:متاسفانه در حال حاضر ما با یک ناترازی در زمینه درآمد و هزینه های بودجه مواجه هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید به سراغ اقداماتی رود تا درآمدهای تحصیل نشده را در نیمه دوم سال جبران کند.

نماینده مردم فسا با توضیحاتی در این بخش ادامه داد: البته ذکر این نکته ضروری است که معمولا ما در سالهای گذشته هم، یعنی در شش ماهه اول سال، شیب کسب درآمدهایمان نسبت به نیمه دوم سال کمتر بوده است اما باید تاکید کرد که این فاصله در سال جاری مقداری بیشتر شده است.

منابع بودجه ای طرح‌های اقتصادی و عمرانی استان ها تاکنون تخصیص نخورده است

فیروزی در ادامه پیرو ارزیابی خود درباره تخصیص منابع بودجه ای به طرح های اقتصادی و عمرانی استان ها، بیان کرد: متاسفانه تاکنون منابع لازم برای اجرای این پروژه ها تخصیص نخورده و ابلاغ نشده است و به نظر بنده این مسئله خطرناک است چراکه ما به فصول سرد سال نزدیک شده ایم و اگر این منابع در زمان خود تخصیص پیدا نکند اصلا در برخی از حوزه ها امکان فعالیت های اقتصادی و عمرانی شکل نخواهد گرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی استان ها نیاز به قیر و آسفالت دارند، بیان کرد: باید نیازها به قیر برای استان های جنوبی و شرقی کشور که هنوز فرصت کار دارند، تامین شود چراکه حتی شهرداری ها هم هنوز منتظر ابلاغ این موضوعات هستند تا قبل از فصل سرما فعالیت‌های خود را عملیاتی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار